تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba

26 برنامه در  32 روز  اردیبهشت         ( گوی زنگی - قوچ گلی ) خرداد               ( ساوالان گردنه غربی -قوچ گلی ) تیر                    (افطار در قله قوچ گلی - بازدید دریاچه - چشمه آغبلاخ -ساوالان گردنه غربی ) مرداد              ( قوچ گلی - ساوالان  شمالشرقی شب مانی قله فرود گردنه غربی )  شهریور           ( قوچ گلی - ساوالان  شمالشرقی شب مانی قله فرود گردنه غربی ) مهر                 تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba...
ما را در سایت تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba دنبال می کنید

برچسب : خلاصه,برنامه,اجرا, نویسنده : poorgolia بازدید : 191 تاريخ : پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 2:54

یکی از قله های زیبای اذربایجان بنام میشو به ارتفاع 2850 متر در جنوبشرقی مرند قرار گرفته است بهمراه امیر و مصطفی ساعت 6 از تبریز حرکت کردیم و پس از خوردن صبحانه ساعت 8 از پای قله در یک هوای مه الود که قله دیده نمیشد حرکت کردیم  از مسیر جوت باجیلار سریع صعود میکردیم و ساعت9/30 قله بودیم هوای عالی سبب شد بنشینیم و چای بخوریم  پس از مراسم قله فرود امدیم و ساعت 11 به پارینگ خودرو رسیدیم ./. تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba...

برچسب : میشو, نویسنده : poorgolia بازدید : 311 تاريخ : پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 2:54

ساعت 4 با امیر از تبریز حرکت کردیم از مسیر روستای ایری علیا که 10 کیلومتر اخر خاکی و بسیار بد بود بعد از 140 کیلومتر در منطقه ماشین را پارک کردیم  ساعت 8  عصر بعد از ملاقات اقای داود محمدی عازم شدیم و پس از 1/5 ساعت به محل تخته بولاغی رسیده و چادر زدیم و شام خوردیم و ساعت 12 خوابیدیم ساعت 6 بعد از نماز در هوای مه الود و عالی حرکت کردیم و ساعت 7 اندکی بعد از طلوع افتاب به قله رسیدیم دع تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba...
ما را در سایت تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba دنبال می کنید

برچسب : زیبای,کمتال, نویسنده : poorgolia بازدید : 237 تاريخ : پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 2:54

شاعت 3/5 بهمراه امیر روز پنج شنبه حرکت کردیم و ساعت 5 عصر به ابتدای دره گوی زنگی رسیدیم در راه دوستانمان علی را دیدیم گفتند جانچناه 6 نفر است و چادر نبرید حرکت کردیم و 5/20 حرکت کردیم و ساعت 7/40 به جانپناه رسدیم تو راه 4 نفر را رد شدیم و دو تا از دوستانمان بنام وحید و اکبر انجا بودند از کنار جانچناه و از سنگ چشمه جاری بود  تیم 4 نفره چون کیسه خواب نداشتند با پتو امده بودند و نفت اورده بودند و بخا تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba...

برچسب : مانی,زنگی,میشو, نویسنده : poorgolia بازدید : 306 تاريخ : پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 2:54

به همراهی اقا مصطفی ساعت 7 از مسیر گرده صعود را اغاز کردیم و و ساعت 50/8 بر فراز قله میشو صبحانه را مهمان اقای ملازاده واقا رضا بودیم و ساعت30/9 بطرف گوی زنگی حرکت کردیم و ساعت 12  به قله گوی زنگی رسیدیم و چای خورده و ابوالفضل را و اقای نجفیان را دیدار کرده و  ساعت 15/12 راه افتادیم و ساعت 45/13 به قله سنگی شانجان رسدیم و عکس یادگاری و چای و میوه خوردیم و بطرف چشمه سرازیر شدیم و نهار خ تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba...
ما را در سایت تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba دنبال می کنید

برچسب : میشو,زنگی,شانجان,زنگی, نویسنده : poorgolia بازدید : 221 تاريخ : پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 2:54

بهمراه امیر اقا وآقا مصطفی ساعت 4 از تبریز حرکت کردیم و ساعت 20/5 از اواسط جاده خاکی منتهی به دریاچه کوهستانی قوچ گلی حرکت کردیم چون روزه بودیم بنا بود طوری بریم زیاد عرق نکنیم ساعت 20/6 بر فراز قله رسدیدم و چند عکس یادگاری و بدون چای و... برگشتیم ساعت7 به ماشین رسیدیم ./.
+ نوشته شده در  چهارشنبه نهم تیر ۱۳۹۵ساعت 15:58&nbsp توسط محمود پورگلی  |
تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba...
ما را در سایت تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : poorgolia بازدید : 205 تاريخ : پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 2:54

ساعت 19/30 بهمراه امیر و مصطفی روز پنج شنبه از سه راهی پیست اسکی کوله کشی را آغاز کرده و در میان حمله بی امان سگهای ایلات  و بارش باران ساعت 11 به شاه یوردی رسیده و چادر زدیم شام خورده و خوابیدیم ساعت 30/4 صبح بیدار شده و صبحانه را آماده کردیم که در قله بخوریم  ساعت 4/53 حرکت را آغاز کردیم و ساعت 6/10 من به قله  زیبای  جام رسیده و از طلوع خورشید فیلم برداری کردم و ساعت 7 بچه رسیدند و تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba...

برچسب : زیبای, نویسنده : poorgolia بازدید : 291 تاريخ : پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 2:54

پنج شنیه ساعت 6 با امیر و علیر ضا بختیاری و مصطفی از تبریز حرکت کردیم تا به دوستانمان که صبح رفته بودند ملحق شویم ساعت 10 به شابیل رسیدیم تا اماده بشیم و شام بخوریم 11 شد  با لندرور به پناهگاه رفتیم و ساعت 12 صعود را آغاز کردیم و ساعت 3 در خسته نباشید یک چادر با 4 نفر از دوستانمان آقا رضا و علی و جهان را دیدیم که شب مانی کرده بودند صحبتی و داروی و ...راهی شدیم و ساعت 4 بر فراز قله و غر تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba...
ما را در سایت تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba دنبال می کنید

برچسب : مانی,ساوالان, نویسنده : poorgolia بازدید : 283 تاريخ : پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 2:54